Wij vinden onze producten belangrijk en we proberen ze natuurlijk in goede staat bij u af te leveren. Volgens de wet moet u ons binnen twee maanden na het ontdekken van het probleem hiervan op de hoogte stellen. Als het probleem onder de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
Het is belangrijk om eventuele beschadigingen aan uw bestelling zo snel mogelijk te melden. Wij verzoeken u vriendelijk om eventuele schade binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons te melden. Op deze manier kunnen we snel en adequaat reageren en de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen.
Soms gaat er iets niet zoals gepland. Als u een klacht heeft, kunt u ons het beste een e-mail sturen naar info@gametoon.nl. Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. U kunt dit platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet ergens anders wordt behandeld, kunt u uw klacht ook indienen via het EU-platform.